Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Rendszeres olvasók

2009. szeptember 23., szerda

Őszi levelek

A kirakat hátuljára készítettem ezt a drapériát, levél lenyomatokkal. Nem egy új technika, de azért megmutatom, hátha van aki még nem ismeri. Évek óta van hasonló technikával terítőm, nagyon szeretem. Marabu textilfestékeket használok, szépek a színek, mosásnál nem fakul.


Különböző formájú leveleket egy régi katalógusban néhány órát hagyom simulni. Nem szabad préselni, mert kisimulnak az erezetek.


A levelek fonákát bekenem a textilfestékkel, többfél színt is teszek rá.


Aztán ráfordítom az anyagra.



Ráteszek egy papírtörlőt, és egy szivaccsal rányomkodom óvatosan az anyagra.



És íme, ilyen lett.



Ugyan azt a levelet most más színnel festem be,


és ilyen lett.

És így tovább.
Amikor kész lettem, hagytam megszáradni a festéket, az anyag visszájáról átvasaltam. Ezzel fixálva a festéket.

2 megjegyzés:

mariah írta...

Hű nagyon jó a terítőd :))).
Köszönöm hogy megosztottad velünk.
Ezen felbuzdulva én is gyorsan megvettem a hozzávalókat, és hétvégén terítőt gyártok.

Passzió-Merida, Ida írta...

Csak bátran! :)
Jó munkát, sok sikert!
Ida