Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Rendszeres olvasók

2009. június 19., péntek

Tilda

Végre lefotóztam a saját, rácalmási táborban készített munkáimat. T. Ritától kapott egységcsomagból készült ez a királylányangyal. Kissé megviselt már a sok nézegetéstől. Egy egész napom ezzel a babával telt, csak a teste tömködése több óráig tartott, de megérte.
Nem vagyok nagy babavarró, megelégedtem ezzel az eggyel.
Ezt a táskát Siposné Margitkától vett egységcsomagból készítettem, Ő tanította. Nagyon nagy sikere van itt a boltban, egy fiatal anyuka vevőnk megkapja a családjától ajándékba. Ez is Margitka féle egységcsomagból készült, Merci varrta. A maradék anyagból még kijött egy pici neszeszer.

Az tábor első napján varrtuk ezt a welcome táblácskát, szintén Rita tanította, épp jó volt bemelegítésnek.
Lajos Kati ötlete alapján és segítségével varttuk ezeket az aranyos kulcstartókat.

Nagyon jól éreztem magam a táborban, sokat tanultam, jó volt a hangulat és a szervezés. Igazi kikapcsolódás volt, nem kellett a mindennapi gondokkal foglalkozni, csak a varrással. Köszönet érte Ritának. Ha módom lesz rá, jövőre is megyek.

Nincsenek megjegyzések: