Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Rendszeres olvasók

2008. december 10., szerda

Aurifil - A nagy csalódás

Pesten az Üllői úton egy foltvarrós boltban rábeszéltek bennünket egy új olasz fémszálas fonalra, az Aurifilre. Gyönyörű színekben volt, mindjárt vettünk is 3 félét. /Darabját 1.200-1.300Ft-ért./
A napokban a kirakatba varrtam 2 kis zsákot, és gondoltam kipróbálom a csodafonalat.
Beállítottam Aurórát, és megütött a guta. Pocsék öltéseket varrt, és minduntalan szétmállott a szál. Kb. 7x fűztem újra a tűbe, ekkora darabon.


Látszik, hogy milyen pocsék lett a varrás.


A másik zsákhoz elővettem a jó öreg Coats-os Reflekta cérnát, és hozta a formáját.



Ugyan azzal a beállítással sokkal minőségibb szélt sikerült varrnom.





Kiváncsi lennék, aki ismeri az Aurifil-t, mi a véleménye?


6 megjegyzés:

mmama írta...

- inkább majd elmondom személyesen !

Princi írta...

Madeira Metallic márkájú cérnát használok mostanában, előtte én sem voltam elégedett másfélékkel, de ez nagyon bevált. Viszont nagyon fontos, hogy metálcérnához való géptűvel kell használni, mert ezen a lyuk gömbölyítve van, hogy ne szagassa rojtosra a cérnát. Mindkettőt a Varrógépcentrumban vettem. Lehet, hogy ez a tű más fémszálasokhoz is megoldás.

Bea írta...

Nekem van fémszálhoz való tűm, és van valamilyen cérnám is, de ahhoz pl. nem vált be. A boltban azt mondták, hogy függ a varrógép típusától is, de konkrétan azért nem tudták megmondani, hogy az én gépemhez milyen fémcérna lenne jó.

Passzió-Merida, Ida írta...

Igen, a tűről tudok, de nagyon határozottan mondta a tulajdonos úr, hogy ehhez a cérnához nem szükséges.
Kipróbálom majd a Madeira-t.
Ida

Kékbálna írta...

Én ezt a cérnát használtam egy nagy fehér terítő varrásához. Nekem tökéletes volt.Bár nem metál volt. Nekem Singerem van.
De használtam már metált is belőle, azzal sem volt gond.

Babi néni írta...

Nekem is Singerem van és Madeira mettalic cérnám, ami a tű nélkül bizony nekem is foszlott, de most a tűvel minden a legnagyobb rendben van.